Vrácení zboží a reklamace

Nejste spokojeni s nákupem? Objednávku můžete vrátit do 30 dnů od jejího obdržení a my se postaráme o to, aby vám byla kupní cena objednávky připsána na účet do 14-30 dnů od přijetí vrácení! Chcete výrobek vyměnit, protože vám nesedí velikost nebo protože chcete jinou verzi výrobku? I to je možné! Pro výměnu nebo vrácení nás kontaktujte prostřednictvím formuláře v dolní části této stránky.

*Zákonné právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na výrobky, které nelze vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů (např. kosmetika) a jejichž pečeť byla po dodání porušena.

Omylem obdržené výrobky

Pokud jste si objednali určitou variantu výrobku, ale obdrželi jste jiný nebo nesprávný výrobek, můžete také použít níže uvedený formulář a požádat o nové dodání správného výrobku nebo varianty. Za tímto účelem prosím přiložte fotografii jako důkaz výrobku nebo varianty, kterou jste obdrželi omylem, a uveďte, který výrobek nebo variantu si přejete obdržet místo něj.

Kde mohu získat své peníze zpět?

Částku vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste ji zaplatili. Není to možné? Budeme vás kontaktovat.

Náklady na vrácení zboží
Náklady na vrácení výrobku nesete v zásadě vždy vy. Obdrželi jste špatný výrobek/variantu? Pak tento výrobek nemusíte vracet, zašleme vám nový výrobek.

Vadný
Vadné výrobky nemusíte vracet. Nemůžeme je nabízet dalším zákazníkům. V takovém případě vám jednoduše zašleme nový nebo vrátíme kupní cenu. Jediné, co požadujeme, je důkaz o vadném výrobku v podobě jedné nebo více fotografií výrobku. Vyplňte níže uvedený formulář a požádejte o zaslání nového výrobku nebo vrácení peněz.

Jak funguje vrácení zboží?

Krok 1: Požádejte o vrácení pomocí níže uvedeného formuláře.

Krok 2: Zaregistrujte vrácení zboží

Krok 3: Odeslání objednávky

Zajděte na nejbližší poštu a zašlete nám vrácenou zásilku. Vždy se ujistěte, že jste vrácenou zásilku odeslali s kódem Track & Trace. Jako odesílatel za něj nesete právní odpovědnost a my teoreticky můžeme vaše vrácení odmítnout, pokud nebyl přidán kód Track & Trace.

Krok 4: Obdržení kupní ceny na váš bankovní účet

Jakmile obdržíme zásilku, zajistíme, aby byla kupní cena do 30 dnů připsána na váš bankovní účet!

Pravidla pro vracení zboží

Ujistěte se, že:

  • Zboží je kompletní.
  • Zboží je v původním obalu a nepoškozené.
  • Vrácené zboží posíláte s kódem pro sledování zásilky (dostanete ho na poště, takže si o něj nezapomeňte říct).
  • Přiložen je formulář pro vrácení zboží.
  • Číslo objednávky naleznete na formuláři pro vrácení zboží.
  • Na formuláři pro vrácení je uvedeno vaše jméno.


Nesplňuje vaše vrácení výše uvedené podmínky? Vrácení zboží bohužel nemůžeme zpracovat a vrátit vám peníze za nákup.

Vyřízení

Po zpracování vrácení a vrácení peněz obdržíte automaticky oznámení. Snažíme se tak samozřejmě učinit co nejdříve. Neozvali jsme se vám ani po 30 dnech? Pak se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis.

UPOZORNĚNÍ: Pokud vrátíte výrobek a přijde poškozený nebo nekompletní, bohužel jej nemůžeme přijmout a vrátit kupní cenu. Při vracení prosím výrobky dobře zabalte, zejména křehké výrobky.



ČASTO KLADENÉ OTÁZKY


Kde najdu formulář pro vrácení zboží?

Můžete si jej vyžádat níže zasláním e-mailu prostřednictvím kontaktního formuláře. Obdržíte jej od nás, jakmile bude vaše vrácení zaregistrováno.

Kde najdu kód pro sledování a dohledání zásilky?

Kód pro sledování a dohledání obdržíte od pošty nebo poštovní služby, ze které nám zasíláte vrácené zboží. Proto se ujistěte, že odesíláte vrácené zboží s číslem Track & Trace od poštovní služby, kterou používáte k odeslání zboží. Tento kód Track & Trace, který jste obdrželi od poštovní služby, nám můžete zaslat e-mailem po zaregistrování vrácení.

Kde najdu zpáteční adresu?

Zpáteční adresu od nás obdržíte po registraci vrácení zboží.

Upozornění: Zpáteční adresa na balíčcích není totožná s naší zpáteční adresou. Nevracejte prosím výrobky pouze na tuto adresu, aniž byste nás o tom předem informovali. Vrácené zboží zaslané na jinou než naši zpáteční adresu bohužel nelze vrátit, protože je nikdy neobdržíme. Náš nejbližší sklad pro vracení zboží se v současné době nachází v Nizozemsku.

Kde najdu číslo své objednávky?

Číslo vaší objednávky naleznete v e-mailu, který jste obdrželi po odeslání objednávky v našem internetovém obchodě. Kromě toho číslo vaší objednávky naleznete také ve všech zprávách o doručení, které jste od nás obdrželi. Číslo objednávky se skládá ze 4 nebo 5 číslic.

Pokud nemůžete najít číslo své objednávky. Pošlete nám e-mail a požádejte nás o číslo své objednávky!



*Obvykle odpovídáme do 1 pracovního dne